63 MILIÓNOV VYPOČUTÍ

(jún 2019 - august 2023)

Viac ako 2 400 000 vypočutí mesačne (Q2 2023)

Z toho každý mesiac garantovaných 1 000 000 vypočutí nových epizód, do ktorých vieme umiestniť vašu reklamu.
Prehrať video
Prehrať video
Prehrať video
Prehrať video

Hana Koblišková

head of business

Od roku 2006 pracovala v rádiovom prostredí, kde si prešla pozície od obchodníčky až po manažérske funkcie. Od roku 2016 sa podieľa na tvorbe a organizácii projektov Ladies Comedy, Sit Down s Veronikou či Profil zločinu. Ako manažérka zastupuje Veroniku Cifrovú Ostrihoňovú. A v tomto roku prijala obchodnú výzvu exkluzívne zastupovať ZAPO.

„Podcast má platformu, ktorá ma na prvé vypočutie chytila za srdce. Divadlo v hlave je hotový zázrak a ten sa dostavuje len, keď niečo počúvame. Podcasty sú obľúbené pre ich rôznorodosť a dostupnosť. Každý formát má jedinečnú cieľovú skupinu. V mnohých prípadoch širokú, ale aj tej užšej sa teším, lebo je odbornejšia.“

Hana Koblišková

(+421) 917 882 316

email

hana@mojaagentura.sk​

Instagram

@hanakobliskova​

Referencie

Česká Mincovňa

Česká Mincovňa spolupracuje so ZAPO opakovane už takmer dva roky. Z pôvodného, štandardného umiestňovania posolstiev v podcastoch sme spoluprácu rozšírili až po organizovanie eventov s podcastermi a v súčasnosti vyvrcholila tým, že Česká Mincovňa sa stala výhradným podporovateľom samostatného historicko-dejepisného podcastu Tak bolo. Po celý čas sme boli veľmi spokojní s účinnosťou posolstiev umiestnených v podcastoch, majú v mnohých ohľadoch vyšší vplyv ako posolstvá v iných médiách, pretože poslucháči podcastov sú senzibilnejší na hovorené slovo a jeho obsah čo je v prípade doručovania posolstva veľkou výhodou. Mienime preto v spoluprácu so ZAPO pokračovať.

Ing. Dušan Budzak
PR a marketingový koordinátor Českej mincovne pre Slovensko

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Reklamný odkaz je povedaný rečou, ktorej komunita okolo podcastera rozumie, stotožňuje sa s ňou. Či chceme alebo nie, počúvanie niektorých podcastov je aj statusová záležitosť. Poslucháči sa ďalej o téme bavia a tak ju rozvíjajú. Obrovskou výhodou je aj archív, už sme tam jednoducho navždy a sme súčasťou konkrétneho dielu podcastu na všetkých podcastových platformách, nie iba nasadeným audio reklamným spotom. Taktiež sme sa teda stali partnerom ZAPO. Doteraz takýto „formát“ nemali a v podstate sme tak dopomohli posunúť celý segment reklamy na vyššiu úroveň a vytvorili sme strechu nad najlepšou podcastovou sieťou na Slovensku s najvyšším počtom vypočutí.

Martina Rypáková
vedúca oddelenia korporátneho marketingu – 
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Inca Collagen

Podcasty ZAPO sú novou formou ako osloviť publikum vtipným nevtieravým, ale zaujímavým posolstvom s využitím daného momentu presne zapadajúceho do deja podcastu. Publikum ako aj žánre podcastov sa neustále rozširuje, preto je potrebné správne si vybrať daný podcast, ktorý reflektuje zameranie firmy. Prínos je však nielen brandový, ale aj komerčný a pokiaľ publikum prezentovanú značku pozná a počuje ju v podcaste, krivka je rastúca, čo v segmente výživových doplnkov je značný úspech.

Ľubomír Šimkovič – Inca Collagen

FATRA HEMP, s.r.o.

Podcasty ZAPO boli pre našu firmu skvelou voľbou, ktorá nám priniesla nielen nových zákazníkov, ale aj nové priateľstvá. Táto forma reklamy je úplne iná. Je nápaditá, odvážna, plná prekvapení a nových výziev. Spolupráca so ZAPO je na absolútne profesionálnej úrovni. Zakaždým sme nadšení z kreatívy, s ktorou k tvorbe reklám pristupujú. Všetky sú vďaka tomu jedinečné a naše produkty tak k podcastom dokonale sedia.

Alexandra Machová
manažér FATRA HEMP, s.r.o.

pivovar NILIO

„Podcasty pod taktovkou ZAPO oslovujú širokú základňu našich jestvujúcich a nepochybne potenciálnych klientov. V ich portfóliu poslucháč nájde vtipné, oddychové, ale aj edukatívno-hodnotné podcasty. Následné spojenie so správnym reklamným message-om, dôkladne vybraným slovníkom a skvelou intonáciou pre daný podcast prináša reklamný spot, ktorý poslucháča nevyrušuje a aj preto je ich dopočúvanosť vysoko nadpriemerná oproti iným médiám. Nastavenie spolupráce preto vnímame ako vhodný tip k efektívnej prezentácii zakomponovanej do kontextu podcastu.

Ing.Matúš Kozina
riaditeľ pivovaru NILIO

naši obchodní partneri

Scroll to top